Bine ai venit!

Bine ai venit în lumea SUFLET DE COPIL, lumea noastră de poveste!



Suntem o expoziţie de obiecte confecţionate manual: Mobilier din lemn pictat, ceruit cu ceară de albine BIO, Decoraţiuni, Tablouri, Bijuterii şi multe alte obiecte confecţionate cu pasiune de Oameni minunaţi.



Dacă vrei să ne treci pragul, să ne propui o colaborare, un eveniment sau pur şi simplu ești curios să afli mai multe despre noi, poţi să ne vizitezi de Luni până Joi între orele 13.00 şi 16.00, poţi să ne trimiţi un e-mail la sufletcopil@gmail.com sau poţi suna la 0741888462.



Te aşteptăm cu drag!

marți, 5 aprilie 2011

Am deschis Expoziţia SUFLET DE COPIL!!!!!!!!!!!!! Şi suntem fooooarte fericiţi

Puțin cam obosiți, dar plini de entuziasm ne refacem după o zi plină.

A fost un succes! Şi nu o spunem numai noi, ci şi minunații noștri musafiri. Fără
falsă modestie, invitații s-au simțit pentru câteva ore, în altă lume... parcă de poveste... 

Iar noi, am fost cuceriți de căldura şi bucuria cu care am fost răsplătiți. Este minunat să oferi şi să primești iubire, mai ales din partea unor Oameni pe care nu i-ai mai întâlnit până acum.   


Am tăiat panglica pe la prânz...




Am mâncat putin...


Am baut puţin...





Am facut şi poze....




Ne-am jucat...



...

 
 ...



Şi am primit muuulţi prieteni...












 




 
Oricând vreţi să ne vedem, să organizăm o expoziţie tematică, un vernisaj, un eveniment mai special trimiteţi un mesaj pe mail sau sunaţi-ne (pe mine, pe Ioana sau pe Bogdan)! 

Unul dintre noi va fi mai mult decât bucuros să va fie gazdă şi ghid printr-o altă lume. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu